ϟ CΔLIPH OF ΔLLΔH ϟ

My photo
Pahang, Islam, Malaysia
Tenang dilihat tapi sukar digapai.(Perempuan kesayangan mama)

Friday, May 1, 2015

aisyah turns 19

Selamat ulangtahun kelahiran yang ke-19
Buat Aisyah.

Sempena ulang tahun yang ke 19 ini,
aku sangat bersyukur dengan keadaan kita sekarang.
Jauh tapi tak pernah lupa.
Maaf aisyah aku selalu tak balas whatsapp,meseg,wechat, tukar nombo dan sebagainya,

Mungkin ini satu jalan Allah nak selamatkan kita dari dosa.

Aku harap kau gembira dengan hadiah aku yang tak seberapa ini.(perpisahan)

aku harap kau tak lupa.

Allah sentiasa hantar seseorang penuh hikmah.Terima kasih aisyah anugerah terindah.
Bertemu dan berpisah kerana Allah swt.
Semoga allah membuka pintu hati dan jalan petunjuk kepada kita kearah kebenaran.


a-yang wslm.

No comments: