ϟ CΔLIPH OF ΔLLΔH ϟ

My photo
Pahang, Islam, Malaysia
Tenang dilihat tapi sukar digapai.(Perempuan kesayangan mama)

Thursday, September 4, 2014

Sebelum mata rapat kaki lurus.

Semoga kau penat dengan cinta.
Semoga kau penat dengan cinta.
Semoga kau penat dengan cinta.
Semoga kau penat dengan cinta.
Semoga kau penat dengan cinta.\;

;dunia

Pelan-pelan untuk aku pergi bertemu Tuhanku.

Bantu aku bertemu Tuhan,
Semoga kau penat dengan mencintai aku.
Kerana aku lemah dengan pujuk rayu.
Kerana aku lemah kehilangan sesuatu.
Kerana aku lemah untuk memberitahu.

kerana kalau kau tahu sebab aku,
hanyalah satu,

aku rindu tuhan aku;


Nota kaki : Kerana sebab asbab aku bisa dari ular, kerana sebab asbab aku akan menimbulkan fitnah jika engkau tidak mengerti.

Maaf dari hati.


Terimalah sebelum,

mata rapat kaki lurus ;;


No comments: