ϟ CΔLIPH OF ΔLLΔH ϟ

My photo
Pahang, Islam, Malaysia
Tenang dilihat tapi sukar digapai.(Perempuan kesayangan mama)

Monday, August 4, 2014

Menangis lagi bersama kembar ;)

Ya aku menangis lagi untuk kali ke hentah berapa puluh kali disini,
sedih kan?
Macam cerita yang biasa aku tinggal mati,
teringat,
masa dekat semekar,hampir terburai ketawa bila mereka tahu kita tak sepatutnya disana tapi siapa sangka takdir Allah bukan sahaja aku suka disana bahkan sehingga aku merasai jiwa aku masih disana,

tapi disini,masih setengah abad diri aku memerlukan kekuatan dari Tuhan,aku seorang bukan dengan mereka masa aku darjah satu atau tingkatan satu,mungkin aku terlalu fikir,atau terlalu rindu,atau engkau lebih tahu penyakit kronik aku.

Semalam,masa magrib tu,
aku masih ingat bila mana peluru cair aku berjurai laju,
laju laju aku berhubung dengan kembar aku,
lepas fahmi,dan fatin,
aku baru rasa lucu hari ini.

Baru aku sedar kalau aku itu cengeng,
Baru aku sedar kalau menangis magrib semalam itu satu identiti baru yang buat aku bahagia kerana

aku tahu

memang mereka kembar aku.

hehe.baru aku tahu semalam menangis paling kelakar,tapi tolong,

taknak menangis lagi tau.

wassalam.

No comments: