ϟ CΔLIPH OF ΔLLΔH ϟ

My photo
Pahang, Islam, Malaysia
Tenang dilihat tapi sukar digapai.(Perempuan kesayangan mama)

Friday, June 20, 2014

Selangkah ke dunia sebenar

Assalamualaikum,

Esok 21June2014 bermulalah kisah kehidupan baru aku dekat Unikl MIIT,
Yes,aku pilih unikl MIIT,dengan jurusan yang aku minat,yang aku akan berusaha bawak hingga akan menggembirakan hati mama & papa, perjalanan masih jauh-masih tercari-cari apa yang aku nak dalam hidup,masih mencari sesuatu yang takkan pernah atau hentah bila aku akan jumpa,masih belum jumpa dengan orang yang seperti aku,masih tercari-cari orang yang takkan berubah,

Masih seperti biasa,cuma rasa macam nak tukar nombo maxis baru,sebab nombo celcom kalau buat internet adui mahal pak hang satu hari rm5 mahu tak botak licin lentok kepala aku nanti.

Berdebor-debor,barang penuh lori.

May Allah eases everythings,ameen

No comments: